Handelsbetingelser

Ved køb af et VISUALED produkt accepterer kunden følgende betingelser.

SIDST OPDATERET D. 13/03-2019

Vores generelle handelsbetingelser

Generelle betingelser

En reservedels pakke leveres med købet. Garantien er begrænset til ombytning af reservedele i den periode der er opgivet på ordrebekræftelsen, medmindre andet er specifikt angivet, og kun ved returnering af de brugte dele.

Forsendelsesomkostninger er på leverandørens bekostning frem til kunden og kundens omkostning retur til leverandøren.

Som udgangspunkt er alle køb faktureret inden afsendelse / Levering, medmindre andet er aftalt skriftligt. 

Hvis ikke produktet er fuldt ud betalt, forbliver alle ejendoms rettigheder til varer hos VISUALED / Laser-Pro ApS og udstyret kan ikke pantsættes, indtil den fulde betaling er modtaget.

Visuelt vil vi til enhver tid prøve vores bedste for at kunne levere den samme farve i alle solgte ledmoduler, men kan ikke holdes ansvarlig fra en ordre til den næste.

Garanti

  • Med mindre andet skriftligt er aftalt, ydes garanti, i den periode der er påført, endelig faktura og med startdato på fakturadagen.
  • Er ingen garanti påført faktura, er denne som standard  12 mdr.  
  • Garanti er begrænset til ombytningsdele alene.
  • Ombytningsdele kan være reparerede eller nye dele. 
  • Garanti dækker ikke arbejdsløn, kørsel eller andre eksterne omkostninger, så som liftleje. 

Drift

Content Management Systemet (CMS), hvor indholdet håndteres via internettet.

CMS Driftsaftale / Online overvågning

Indeholder:

  • VPN Krypteret forbindelse
  • LED-Sign-Sky (Hosting)
  • On-line overvågning med automatisk fejlmelding til serviceleverandør
  • Telefonsupport
  • Simkort og data abonnement

CMS Driften omfatter følgende serviceses

VISUALED Online overvågning 
Real-Time overvågning og kommuniktion med, LED-paneler og Power-bokse, samt med medieafspiller, styreboks og lyssensor  på hver enkelt skærm.

Administrationsmodul 
Adgang og brugsret til systemets administrationsmodul med faciliteter som upload af indhold, redigering af playlister mm.

Software opdateringsabonnement 
Løbende opdateringer med de nyeste faciliteter og forbedringer.
programmerne opdateres automatisk fra centralt hold.

Telefonsupport til slutbruger
Aftalen omfatter alle opkald fra slutbrugere mandag-torsdag 9-16 og fredag 9-14.

Der kommer således ikke yderligere driftsafgifter i forbindelse med CMS aftalen.
Supportaftalen gælder ikke produkter, der ikke er omfattet af herværende tilbud eller udviklingsarbejde.