Handelsbetingelser
Ved køb af et VISUALED produkt accepterer kunden følgende betingelser.
SIDST OPDATERET D. 13/03-2019
Vores generelle handelsbetingelser
Generelle betingelser
En reservedels pakke leveres med købet. Garantien er begrænset til ombytning af reservedele i den periode der er opgivet på ordrebekræftelsen, medmindre andet er specifikt angivet, og kun ved returnering af de brugte dele.
Forsendelsesomkostninger er på leverandørens bekostning frem til kunden og kundens omkostning retur til leverandøren.
Som udgangspunkt er alle køb faktureret inden afsendelse / Levering, medmindre andet er aftalt skriftligt.
Hvis ikke produktet er fuldt ud betalt, forbliver alle ejendoms rettigheder til varer hos VISUALED / Laser-Pro ApS og udstyret kan ikke pantsættes, indtil den fulde betaling er modtaget.
Visuelt vil vi til enhver tid prøve vores bedste for at kunne levere den samme farve i alle solgte ledmoduler, men kan ikke holdes ansvarlig fra en ordre til den næste.
> Leverings og Betalingsbetingelser
De solgte varer forbliver Sælgers ejendom frem til fuld betaling er sket i den udstrækning ejendomsforbehold er gyldigt efter gældende lovgivning.
Betaling er ifølge de de på faktura beskrevede og ved overskridelse af betalingsfrist, er Virksomheden berettiget til at tilskrive 2% rente pr. påbegyndt md. frem til betaling er sket.
Leveringstidspunkt,
Hvis Virksomheden har vanskligt ved at levere til tiden, grundet produktionsmæssige problemer eller manglende leveringer fra underleverandører, vil leveringstidspunktet blive udsat, så længe disse forhold varer. Køber vil informere promte når en sådan situation registreres.
Hvis leverigsforsinkelse er på standard produkter og længere end 30 dage, har begge parter ret til at annullere ordren. Såfremt leverancen produceres til specifik leverance også betegnet som “custom build” gælder 90 dages forsinkelse før en annullering kan ske.
Garanti
- Med mindre andet skriftligt er aftalt, ydes garanti, i den periode der er påført, endelig faktura og med startdato på fakturadagen.
- Er ingen garanti påført faktura, er denne som standard 12 mdr.
- Garanti er begrænset til ombytningsdele alene.
- Ombytningsdele kan være reparerede eller nye dele.
- Garanti dækker ikke arbejdsløn, kørsel eller andre eksterne omkostninger, så som liftleje.
Drift
Content Management Systemet (CMS), hvor indholdet håndteres via internettet.
CMS Driftsaftale / Online overvågning
Indeholder:
- VPN Krypteret forbindelse
- LED-Sign-Sky (Hosting)
- On-line overvågning med automatisk fejlmelding til serviceleverandør
- Telefonsupport
- Simkort og data abonnement
CMS Driften omfatter følgende serviceses
VISUALED Online overvågning
Real-Time overvågning og kommuniktion med, LED-paneler og Power-bokse, samt med medieafspiller, styreboks og lyssensor på hver enkelt skærm.
Administrationsmodul
Adgang og brugsret til systemets administrationsmodul med faciliteter som upload af indhold, redigering af playlister mm.
Software opdateringsabonnement
Løbende opdateringer med de nyeste faciliteter og forbedringer.
programmerne opdateres automatisk fra centralt hold.
Telefonsupport til slutbruger
Aftalen omfatter alle opkald fra slutbrugere mandag-torsdag 9-16 og fredag 9-14.
Der kommer således ikke yderligere driftsafgifter i forbindelse med CMS aftalen.
Supportaftalen gælder ikke produkter, der ikke er omfattet af herværende tilbud eller udviklingsarbejde.